چگونه بعد از یک بیماری سخت خانه را تمیز کنیم؟ | سری اول
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

چگونه می توان به طور صحیح پس از یک بیماری خانگی تمیز کرد
اگر شخصی در خانه شما از سرماخوردگی ، آنفولانزا یا هر نوع بیماری مسری رنج می برد ، مسئولیت اصلی درست بعد از سلامتی وی جلوگیری از شیوع بیماری به دیگران در خانه است. فراتر از شستشوی مکرر دست ، اولین خط دفاعی تمیز کردن مناسب است زیرا برخی از ویروس ها می توانند تا دو هفته در سطح سخت زندگی کنند. نگاهی به پنج منطقه ای که نیاز به توجه بیشتری دارند و نحوه تمیز کردن صحیح همه چیز برای از بین بردن میکروب ها و باکتری ها.


لوازم مورد نیاز
آب ساده و پاک کننده های ملایم در هنگام از بین بردن ویروس ها ، باکتری ها و میکروب ها ترفندی ندارند. شما باید از یک ضد عفونی کننده استفاده کنید و طبق دستورالعمل های محصول ، زمان کار را برای آن بگذارید. کشیدن سریع ممکن است کافی نباشد.


اگر محصول ضد عفونی کننده تجاری مانند پاک کننده همه کاره Antibac روش ندارید ، می توانید با استفاده از سفید کننده کلر خود را تهیه کنید.

2 قاشق غذاخوری از 5.25 تا 6 درصد سفید کننده کلر را به 4 فنجان آب اضافه کنید (برچسب بطری را بخوانید تا مطمئن شوید محصول شما به اندازه کافی قوی است و خاصیت ضد عفونی کننده دارد) .1
این محلول باید هر روز به صورت تازه مخلوط شود زیرا سفید کننده کلر هنگام قرار گرفتن در معرض هوا برای مدت طولانی می تواند خاصیت تمیز کنندگی خود را از دست بدهد.

سطل محصولات تمیز کردن
صنوبر / فیونا کمپبل
نحوه استفاده از پاک کننده های ضد عفونی کننده در خانه
اگر از پاک کننده تجاری استفاده می کنید ، دستورالعمل های برچسب را دنبال کنید. برای یک محلول تمیز کننده خانگی ، یک پارچه سفید یا حوله کاغذی تمیز را در محلول آب سفید کننده فرو برده و روی سطحی که نیاز به تمیز کردن دارد بمالید. بگذارید حداقل سه دقیقه بماند و سپس سطح را با آب تمیز ساده بشویید. از محلول سفید کننده می توان در بطری اسپری نیز استفاده کرد.


از حوله کاغذی قابل دور انداختن یا پارچه نخی که بعد از هر بار استفاده می توان شستشو کرد ، استفاده کنید. اسفنج نباید برای تمیز کردن استفاده شود زیرا می تواند باکتری های شکاف را در خود جای دهد.


برای مواردی مانند ریموت و صفحه کلید کامپیوتر ، از یک پنبه آغشته به ضد عفونی کننده برای قرار گرفتن در مناطق تنگ استفاده کنید.

هشدار
هرگز پاک کننده های ضد عفونی کننده را با سایر محصولات تمیز کننده مانند آمونیاک مخلوط نکنید زیرا بخارات سمی می تواند باعث آسیب دیدگی یا مرگ شود.

اتاق خواب
وقتی احساس وحشت می کنید ، تختخواب شما می تواند کمی راحتی و استراحت مورد نیاز شما را به همراه داشته باشد. اما گذراندن وقت در رختخواب با آنفولانزا یا سرماخوردگی بد باعث میکروب و باکتری در پارچه می شود. برای جلوگیری از شیوع بیماری و انجام دوباره عفونت مجدد خود ، مهم است که ملافه های تخت را پس از استفاده ضد عفونی کنید.

ملحفه ها و روبالشتی ها بیشترین توجه را به آنها دارند زیرا از نزدیکترین تماس با بدن را دارند. لباس خواب را فراموش نکنید! اگر کودکی حیوان پر شده مورد علاقه خود را در آغوش گرفته است ، باید آن را نیز تمیز کرد.

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای در امان ماندن از ابتلا به چیزی انجام دهید استفاده از دستکش لاستیکی هنگام دست زدن به لباس های شسته شده است. حداقل ملحفه ها را از صورت و بدن خود دور نگه دارید. همیشه وسایل را در اسرع وقت بشویید و مانع آن را پاک کنید تا از آلودگی متقابل با لباس های دیگر جلوگیری شود.

فراموش نکنید که وسایل غالباً دستگیره مانند تلفن ، دستگیره درب اتومبیل ، کنترل از راه دور ، رایانه ها ، کلیدهای روشنایی ، دکمه های درب و وسایل میز کنار تخت را با ضد عفونی کننده تمیز کنید. این باید حداقل یک بار در روز در حالی که کسی بیمار است و قطعاً در هنگام بدترین وضعیت انجام می شود





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: